Rzulf |
Wysłany: Sob 19:59, 11 Mar 2006 Temat postu: szkielet rycka |
|
to samo co w poradnikach archerskich: podstawowa postac poczatkujaca ktora mozna rozwiajac w dwa rozne typy ryckow:
proporcje tatow takie:
str 70
health 50
agi 30 (z tym ze absolutna wartosc koncowa agi powinna byc 48, bo wtedy dodaje ostatni punkt otp przed 50tka i punkty lepiej gdzie indziej spozyc)
skille niezbedne:
weapon mastery max
fatal blow g10 [edit: poprawka critical strike. pomylilo mi sie dzieki pulpet]
mockery 1 wystarcza (potem [lvl 50+] inne skille bardziej przydatne sa wiec niekoniecznie w to pakowac
protect dostaje sie automatycznie kolo lvl 18 uzywajcie tego w party glownie na magach atakerach.
priorytet rozdawania portect (czyli komu najpierw):
1. magowie z najwyzszym damage
2. archerzy z najwyzszym damage (wtedy ma sie tez niezle szanse od nich odkleic mobka po staggerze =)
3. healerzy
4. knajty z nizszymi lvl
chodzi o to by knajt grajacy w party role tanka (czolgu) mogl przy sobie trzymac potworki i na sobie skupiac damage potworow oraz leczenie healera.
sprzet poczatkujacy g29 miecz wystarcza w zupelnosci az uzbieracie 35k na g37. armor g8 dostaje sie za darmo od npc guards miniquestami juz od lvl 1 (trzeba im przyniesc glowy vulgar spearhead i scout).
jak sie przeleje 2k kapitalu poczatkowego na teleporty to mozna sporo czasu zaoszczedzic i w ciagu dwoch speed up skonczyc questy do lvl 10 :)
jesli chodzi o sprzet g40 to najlepiej od razu zaczac od white sword chocby clean jak tylko was stac na g40. |
|