ZakonBoruty
Forum Gildii ZakonuBoruty
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ZakonBoruty Strona Główna
->
Mages
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Patron
----------------
Boruta
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Regulamin Gildii
Ogólne
----------------
Pogaduchy
Linkownia
Targ
International
Gildia
----------------
Gildia
Rekrutacja
Wszystko o Gildii
Absencja
Sojusz
Poradnik
----------------
Archers
Knights
Mages
Questy
Broń
Updaty
LvL'owanie
Zamogeons
Assassiny
Różne
----------------
Screenshots
Help
Śmietnik
Wiadro na wode
Dodadki
----------------
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rzulf
Wysłany: Wto 10:20, 12 Wrz 2006
Temat postu:
ten job po cjb zwie sie military advisor a skillpointy dostaje sie (z kilkoma wyjatkami [kolo lvl 25 jakos]) co lvl po jednym, tylko questow na SP potem chyba juz nie ma na wyzszych lvlach.
Mateuszek
Wysłany: Sob 11:49, 02 Wrz 2006
Temat postu:
Czas abym rozwiał twe wątpliwości
Otóż tak po 70 lvlelu jest kolejna zmiana Dżoba tzn Hermit awansuje na Ascetica a CJB też na coś ale nie wiem jak to się zwie
Po 70 dostajesz normalnie skill pointy tylko jeszcze nie ma na co ich wydać gdyż nie opracowano jeszcze skillów dla Ascetica i tego 2. Ale myśle ze do czasu kiedy my zrobimy 70 to już będą
Zirella
Wysłany: Pią 16:56, 01 Wrz 2006
Temat postu:
Czy ktos zna odpowiedz na pytanie jak jest ze skillami? W poradniku widac ze skille rozdajemy do 70 levelu, ale teraz jest tyle osob na wyzszych levelach, ze nie wiem czy nei wprowadzili czegos nowego. Od tego zalezy co zrobie dalej z postacia. <i czy powyzej 70 levelu jak awansuje mam kolejne skille do rozdania
Gomoria
Wysłany: Wto 22:41, 06 Cze 2006
Temat postu:
u maga atakera (Hermita ) sprawdza się dodawać więcej pkt do HP, ja bym proponował podnieść to 50 do 75 na czysto, na 50 levelu żeby mieś ok 3500 hp, ciagle są dyskusje prowadzone jak perfekcyjnego maga zrobic, z tego wzgledu że to chyba najbardziej skomplikowana postać w grze
Rzulf
Wysłany: Sob 21:50, 11 Mar 2006
Temat postu: szkielet magiczki.
tu juz na poczatku trzeba sie zdecydowacz czy healer czy ataker bo od tego zalezy rozlozenie statow.
ataker:
staty:
int 40
health 20
wis 20
w rownych proporcjach rozwijamy to do 100 / 50 / 50 itd.
jesli chodzi o szkole magii to nie ma "tej najlepszej":
lightning jest najszybszy ale ma najnizszy sredni damage (czary obszarowe dopiero na wysokich levelach)
ice ma srednie tempo i sredni damage ale najwiekszy zasieg i potrafi spowalniac wrogow (moj osobisty faworyt po fire)
fire az do zdobycia fire mastery g5 jest najwolniejszy potem tempo sie wyrownuje a najwyzszy damage zostaje :>
mozna kosztem 5 punktow skillowac 3 heal 1 cure i 1 revive zeby moc revivowac ( i ewentualnie wiecej punktow wsadzic w leczenie co sie ze wzgledu na niskie wisdom nie za bardzo oplaca moim zdaniem) albo miec obok lightning tyle ice zeby miec splashy i icemastery na maksa (lub to samo z ogniem).
healer:
najlepsza healerka to "czysta" healerka ktora bardzo dobrze leczy ale na wyzszych levelach (37-50) nie radzi sobie nawet z zoltymi mobkami samodzielnie i z questami albo polega na innych albo ma postac atakerska (archer do tego dosc dobrze sie nadaje (szybko radzi sobie z zoltymi i latwo je sciaga do siebie)) ktora zbiera questy za dwoch.
statsy:
90 wisdom (dopiero z wisdom 145 [wraz ze sprzetem] mozna myslec o wkladaniu w int, wis na tym poziomie zapewnia 500hp w group cure g3)
70 health (75 jako ABSOLUTNA wartosc koncowa)
agi nie polecam bo party powinno jej pilnowac zeby uniki nie byly potrzebne
int nie dodajemy nic poki wisdom nie osiagnie koncowej wartosci.
skille: poniewaz rozpisuje sie tu nie o naszej pierwszej postaci w grze (ta ktora kase zarabiamy) tylko healerke jako druga/trzecia/... postac to od razu kupic sae haka i nie skillowac zadnych atakow (ze wzgledu na to ze chcemy szkielet zbudowac bo 10 skillpointow na jakis atak spokojnie starczy). a ze stickiem sae hak g40 to mozna spokojnie dobic do lvl 16 bez skillowania atakow (polecam lod ze wzgledu na wyzszy zasieg), a od lvl 16 to sie juz tylko leczy. gdy cure dojdzie nam do g 10 to powinnismy miec jakies 70-80 wis i 40-50 health.
a przy wisdom 89 cure 1 leczy 500hp i juz mozna isc do d1 expic z ludzmi lvl 37+ tyle ze sie troche czesto potrzebuje przerwy na mane. od lvl 34 ma sie medytacje na full i mozna bez przerwy i praktycznie bez uszczerbku na manie z wlaczona medytacja leczyc 500hp. jesli sie robi 2osobowe party ataker healer to exp leci bardzo szybko a ryzyko deda powstaje tylko przy lagach i gdy za duzo wrogow sie zleci. oczywiscie jest sie dosc latwym kaskiem dla mobkow wiec trzeba sie dobrze ustawiac w bezpiecznych miejscach.
co do pozniejszego rozwoju healerki to juz wedlug wlasnego uznania przeliczcie sobie ile skillpointow macie do lvl 70 i jakie chcecie miec skille, zeby wiedziec na co mozecie sobie pozwolic :)
tyle co do moich uwag doswiadczen mam nadzieje ze wam sie to przyda :)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin