ZakonBoruty
Forum Gildii ZakonuBoruty
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ZakonBoruty Strona Główna
->
Knights
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Patron
----------------
Boruta
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Regulamin Gildii
Ogólne
----------------
Pogaduchy
Linkownia
Targ
International
Gildia
----------------
Gildia
Rekrutacja
Wszystko o Gildii
Absencja
Sojusz
Poradnik
----------------
Archers
Knights
Mages
Questy
Broń
Updaty
LvL'owanie
Zamogeons
Assassiny
Różne
----------------
Screenshots
Help
Śmietnik
Wiadro na wode
Dodadki
----------------
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Aleroody
Wysłany: Czw 10:55, 02 Lut 2006
Temat postu:
hehe... chyba mocno sie napracowales z tym poradnikiem
ale mowie serio:to est 2razy wiecej niz na moim blym forum (bo wywalili mnie
) mowie,tak dokladnie to opislaes ze nie wiem co powiedziec
a co to jest to "WIDEING WOND"? moj knight na 35 lvl jeszcze nie ma tej opcji :/
jak chcecie zobaczyc byle forum to prosze
www.thbz.fora.pl
tam dzial pomoc i poradnik dla knighta
szczyglipaf
Wysłany: Nie 17:28, 04 Gru 2005
Temat postu:
LOL JA Z TYCH PORADNIKOW I TAK NIC NIE ROZUMIEM...DLATEGO NIE WIEM PO CO JE CZYTAM LOL
Rzulf
Wysłany: Czw 16:57, 24 Lis 2005
Temat postu:
najlepszy poradnik knajta jaki napotkalem w sieci (po angielsku) az do poziomu 50tego:
http://kalhq.com/forums/index.php?act=portal&site=8&pick=102
Diaboł
Wysłany: Czw 20:22, 17 Lis 2005
Temat postu: Poradnik dla rycerza
Rycerz w porównaniu z Łucznikiem czy z Magiem ma zdecydowanie trudne początki. Ogólnie mniejszy damage ciosów i brak poteżnych umiejętności (jak Staggering Blow u archerów czy Shockwave u magów) sprawia, że wojownikiem gra się gorzej niż pozostałymi postaciami. Ciągłe podbieranie (KS - Kill Stealing) mieska przez łucznika czy maga i mus biegania za demonami sprawia, że wojownicy częściej się denerwują w grze... Dodajmy do tego jeszcze konieczność walki twarzą w twarz czyli przyjmowanie wszystkich ciosów na klatę i tym samym wojownik staje się największym pijakiem buteleczek ze zdrowiem.
Sytuacja ta się odmienia gdy wojownik zmienia swój stan społeczny i staje się Vagabund Sword-man (50 lvl) i otrzymuje możliwość używania mieczy dwuręcznych (two handed sword) oraz umiejętność brutalnego ataku (Brutal Atack). Połączenie tych dwóch cech sprawia, że wojownik staje się praktycznie najłatwiejszą postacią w swoim poziomie... Najszybsze lvlowanie postaci, ogromna przydatnośc w grze grupowej to główne zalety rycerza na tym poziomie... Skile Flashing Slash oraz Rage sprawiają, że rycerz staje się niezwyciężoną postacią w duelach.
Rycerz oczywiście może obrać inną drogę: Commander... w odróżnieniu od Vagabund Swordmana, którego umiejętności skoncentrowane są na ataku Commander do doskonała postaś defensywna, która idealnie sprawdza się w party. Sprawia to możliwość ożywiania i leczenia innych członków grupy.
Gra w zespole. W angielskim słowniku graczy KalOnline możemy znaleźć wyraz "tanking". Tanking (czołgowanie?
) jest to po prostu przyjmowanie ognia na siebie bez dużej utraty zdrowia (w porównaniu do całości). Liczy się więc to by znieść jak największą ilość ciosów. Najlepszą postacią do tego celu jest właśnie Knight. W grupie, w której mamy Tank Knighta ważne jest też by potwory atakowały jego a nie pozostałych. Jest to problem dla rycerzów dla tego, że nie mają broni dystansowej. Jednak z pomocą przychodzą nam Skill'e (Mockery/Provocation). Jak to wygląda w praktyce? Rycerz prowokuje, mag leczy co jakiś czas a reszta bije demony bez obawy, że sami zostaną zaatakowani... a gdy już zostaną zaatakowani to zadaniem Tank Rycerza jest prowokacja wszystkiego co zagraża innym graczom w grupie... Dzięki tej taktyce można się nawet porywać na purpurowe demony
... W roli Tankera nikt nie sprawdza się lepiej od Knighta.
Kolejną umiejętnością rycerza, która sprawdza się w grze grupowej jest Protect. Może być używany tylko na innych członkach grupy i sprawia, że demony zmieniają do nich nastawienie (zmniejsza się ich wrogość) i ich nie atakują... tym bardziej ułatwia to rolę Tankera, który powinien skupiać całą siłę ognia nieprzyjaciela na sobie.
Umiejętność Mockery (później Provocation) przydaje się także na wcześniejszym etapie gry... gdy rycerz jest okrążony przez KSerów, więc zdecydowanie ułatwia to zbieranie mięska. Im wiecej punktów ofiarujesz w tą umiejętność tym trudniej będzie innym graczom odebrać Twoją zdobycz a gdy chcesz zostać Tankerem to ładuj w to na maksa.
To tyle jeśli chodzi o grę w grupie.
Przejdźmy do cech rycerza. Tak jak łucznik musi pakować w Agility tak rycerz koniecznie musi ładować w Strength... to niepodważalna podstawa i jeśli robisz inaczej to źle robisz... proste. Kolejną rzeczą, na której powinien się skupić rycerz jest zdrowie. Tym bardziej ważne im bliżej się zbliżamy do przyłączenia się do jakiejś wojny czy po prostu gry w party. Na trzecim miejscu - można się domyśleć - będzie Agility (tak samo ważne jak Strength dla archera). Tak więc dążymy do czegoś takiego:
Strength: 90
Health: 60
Agility: 50
Jest to jedna z najefektywniejszych strategi budowy Knighta. Gdy osiągniemy podany poziom to można skupiać swoje punkty dalej na Strength i Health ale to już kwestia gustu. Oczywiście można odbiec od schematu i dawać wiecej zdrowia niż rozwijać zwinność, dzięki temu zdecydowanie lepiej spisywać się będzie nasza postać w roli Tankera.
Jak to rozłożyć w czasie? Na początku głównie (jeśli nie tylko) w Strength... polecam tak do poziomu 70 punktów (robił tak jeden koleś i nie płakał, że miał za mało zdrowia, gdyż rycerzowi najszybciej ze wszystkich postaci rośnie poziom zdrowia w miarę podnoszenia poziomu). Potem po równo w Health i Agility gdyż mocniejszym demonom już łatwiej w nas trafić więc zwiększamy tym samym możliwość unikania ciosów i poziom zdrowia. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu Agility (jeśli idziemy wg schematu to zdrowie będzie na tym samym poziomie co zwinność czyli coś koło 50), znowu skupiamy się na sile i pakujemy w nią do poziomu 90 punktów. Ponieważ potem tracimy 3 punkty na podniesienie siły o jeden poziom więc najpierw ponownie skupiamy się na zdrowiu, gdyż później levelowanie postaci jest wolniejsze więc lepiej podnieść sobie zdrowie wcześniej, niż męczyś się potem z buteleczkami.
Rycerz nie może zignorować zwinności całkowicie (patrz: nastepny akapit). Umiejętność unikania ciosów (Evasion Point) jest tym ważniejsza im zwinniejsze demony nas atakują... zwłaszcza gdy atakują w grupie. Podnoszenie Agility podnosi nam także wielkość zniszczeń jakich dokonujemy... nieznacznie tylko gorzej od Strength. Jest to o tyle istotne, że po naładowaniu Strength do poziomu 90 na podniesienie jej o 1 poziom tracimy aż 3 punkty a na podniesienie Agility tylko 1 lub 2 (zależnie od tego jak napakowaliśmy ją wcześniej).
Jest jedna przyczyna, dla której warto nie dodawać Agility a ładować w Strength i Health (do poziomu 90 oba na przykład). Tym powodem jest budowanie postaci do zwalczania tylko magów. Agility jest tu bezużyteczne gdyż magowie nie używają On Target Point i zawsze trafiają, więc jakkolwiek wysoki Evasion Point nie ma w tym przypadku znaczenia.
Pozostały nam jeszcze do omówienia umiejętności rycerza.
WEAPON MASTERY: w odróżnieniu od łucznika - dla rycerza ta umiejętność to podstawa. Podnosi On Target Point (celność) oraz Damage. Nie myślcie że OTP jest cechą użyteczną tylko dla łucznika... bzdury. Im większy OTP tym trudniej przeciwnikowi uniknąć naszych ciosów. Więc jest to kluczowa cecha także dla wojownika... co mi po silnym rycerzu, jeśli nie zadaje on celnych ciosów. Na 20 poziomie ten skil dodaje w sumie +11 do Damage oraz +10 do OTP. Wniosek więc jeden. ŁADOWAĆ w to od razu.
CRITICAL HIT - tak samo potrzebny skill jak w przypadku archera ale zdecydowanie skuteczniejszy, gdyż rycerz zadaje ciosy częściej. Na końcowym poziomie dodaje 80% do damage'u z prawdopodobieństwem wystąpienia równym 10% (czyli co 10 cios). Licząc, że będziesz już wtedy zadawał ciosy o wartości blisko 2000 damage plus jeszcze 80%... mhrrrr. Wymaksuj na maksa
MOCKERY, PROVOCATION - pisałem o nich wcześniej. Chcąc nie chcąc będziesz w końcu tankerem, ale na początku także będą ci przeszkadzać dystansowcy (łucznicy i magowie) więc tak czy siak te umiejętności także są dla ciebie ważne. Provocation od Mockery oprócz siły liczy się także zasięgiem rażenia.
TRANSCENDENTAL BLOW - Okropnie przydatny... możesz tą umiejętność trenować od 30 levelu. Jest to najważniejszy atak na tym poziomie. Daje dużą ilość damagu oraz dodatkowo zwiększa wrogość demonów wobec ciebie aż o 300%. Więc jest to kolejny skill, który okropnie przyda ci się w party. Dodatkowo dodaje on On Target Points (patrz Weapon Mastery wyżej) więc jest tym bardziej ważny.
FLASHING SLASH - choć nie dodaje dużo damage'u to jest niezwykle przydatny ze względu na możliwość ogłuszenia przeciwnika. W połączeniu z Transcendental Blow tworzą śmiercionośną parę skilli, zwłaszcza, że możesz tej umiejętności użyć zarówno na ludziach jak i potworach. Nie żałujcie punktów zwłaszcza, że są tylko 3 poziomy do nauczenia.
POWERFUL UPWARD SLASH - bardzo dobry atak, jego siła zależna jest od Transcendental Blow więc oba powinny być na maksa. Uwaga: jest potrzebny by potem używać Brutal Attak.
BRUTAL ATTACK - najsilniejszy atak dla rycerza (patrz wstęp do Rycerza wyżej). Bez dwóch zdań nie żałujcie na to punktów. Korzysta z Death Blow Points, które dostajemy za zadawanie ciosów opisanym punkt wyżej skillem.
DEFENCE, PARRY - pierwszy podnosi skuteczne unikanie ciosów zwłaszcza tych dystansowych. Przy dodawaniu tego skilla warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Defence jest oparty na tym, że rycerz ma tarcze, bez niej to nie działa. Vagabond Swordman (lvl 50) nie używa już tarczy tylko miecza dwuręcznego, ale umiejętność Parry jest oparta na Defence, więc bez względu na to w jaką profesję idziemy to warto dać tego skila na maksa.
RUSH - w miarę ciekawy skill, rycerz szybko podbiega do przeciwnika i go ogłusza. Przydatne w kombinacji z innymi skillami.
SHIELD ATTACK - otrzymujesz ten skill automatycznie na 25 poziomie, nie możesz go rozwijać ale przyda ci się wiedza, że ten skill jest bardzo przydatny w duelach przeciwko magom i łucznikom. Ogłuszasz ich i ładujesz ile możesz zanim zdąrzą zaatakować cię swoim śmiertelnym atakiem Staggering Blow czy Shockwave.
INCREASED CONCENTRATION - warto używać gdyż podnosi OTP aż o 3 punkty... jednak tylko na 15 około minut.
Do grupy skilli mniej przydatnych
zaliczamy:
LIGHTNING SLASH, UPWARD SLASH, WIDENING WOUND - pierwszy z nich wart jest godny uwagi tylko na początku gry... ale ponieważ początek gry najłatwiej przetrwać więc moja rada: nie marnujcie punktów chyba, że chcecie mieć miły początek w grze a potem dodatkowo zmarnować kasę (jakis milion geonów) na Stone of Change*. Pozostałe dwa skile (upgrady pierwszego) są poukladane w kolejności od mniej do bardziej "do dupy". Więc wykreślcie je ze swoich planów.
BEHEADING - badziew totalny
no co??
A teraz jak rozkładają się skile:
WONDERING KNIGHT
* Name: Weapon Mastery
Description: Handles weapon well for giving more damage to the enemy.
Type: passive
Min Level: 1 Grade: 1 On-target Point + 0000 Min/Max Attack + 0001
Min Level: 2 Grade: 2 On-target Point + 0001 Min/Max Attack + 0002
Min Level: 3 Grade: 3 On-target Point + 0001 Min/Max Attack + 0002
Min Level: 4 Grade: 4 On-target Point + 0002 Min/Max Attack + 0003
Min Level: 5 Grade: 5 On-target Point + 0002 Min/Max Attack + 0003
Min Level: 6 Grade: 6 On-target Point + 0003 Min/Max Attack + 0004
Min Level: 7 Grade: 7 On-target Point + 0003 Min/Max Attack + 0004
Min Level: 8 Grade: 8 On-target Point + 0004 Min/Max Attack + 0005
Min Level: 9 Grade: 9 On-target Point + 0004 Min/Max Attack + 0005
Min Level: 10 Grade: 10 On-target Point + 0005 Min/Max Attack + 0006
Min Level: 11 Grade: 11 On-target Point + 0005 Min/Max Attack + 0006
Min Level: 12 Grade: 12 On-target Point + 0006 Min/Max Attack + 0007
Min Level: 13 Grade: 13 On-target Point + 0006 Min/Max Attack + 0007
Min Level: 14 Grade: 14 On-target Point + 0007 Min/Max Attack + 0008
Min Level: 15 Grade: 15 On-target Point + 0007 Min/Max Attack + 0008
Min Level: 16 Grade: 16 On-target Point + 0008 Min/Max Attack + 0009
Min Level: 17 Grade: 17 On-target Point + 0008 Min/Max Attack + 0009
Min Level: 18 Grade: 18 On-target Point + 0009 Min/Max Attack + 0010
Min Level: 19 Grade: 19 On-target Point + 0009 Min/Max Attack + 0010
Min Level: 20 Grade: 20 On-target Point + 0010 Min/Max Attack + 0011
* Name: Lightning Slash
Description: Using normal sword skills with controlling of wrist for more powerful attack.
Type: active
Min Level: 5 Grade: 1 Add. attack point + 0008 Add. On-target point + 0000 Energy used : 0011
Min Level: 6 Grade: 2 Add. attack point + 0016 Add. On-target point + 0001 Energy used : 0012
Min Level: 7 Grade: 3 Add. attack point + 0024 Add. On-target point + 0001 Energy used : 0013
Min Level: 8 Grade: 4 Add. attack point + 0032 Add. On-target point + 0002 Energy used : 0014
Min Level: 9 Grade: 5 Add. attack point + 0040 Add. On-target point + 0002 Energy used : 0015
Min Level: 10 Grade: 6 Add. attack point + 0048 Add. On-target point + 0003 Energy used : 0016
Min Level: 11 Grade: 7 Add. attack point + 0056 Add. On-target point + 0003 Energy used : 0017
Min Level: 12 Grade: 8 Add. attack point + 0064 Add. On-target point + 0004 Energy used : 0018
Min Level: 13 Grade: 9 Add. attack point + 0072 Add. On-target point + 0004 Energy used : 0019
Min Level: 14 Grade: 10 Add. attack point + 0080 Add. On-target point + 0005 Energy used : 0020
* Name: Critical Hit
Description: Enable the skill that giving additional damage to the enemy.
Type: passive
Min Level: 10 Grade: 1 Percentage : 0001 % Add. Damage : 0052 %
Min Level: 11 Grade: 2 Percentage : 0002 % Add. Damage : 0054 %
Min Level: 12 Grade: 3 Percentage : 0003 % Add. Damage : 0056 %
Min Level: 13 Grade: 4 Percentage : 0004 % Add. Damage : 0058 %
Min Level: 14 Grade: 5 Percentage : 0005 % Add. Damage : 0060 %
Min Level: 34 Grade: 6 Percentage : 0006 % Add. Damage : 0062 %
Min Level: 35 Grade: 7 Percentage : 0007 % Add. Damage : 0064 %
Min Level: 36 Grade: 8 Percentage : 0008 % Add. Damage : 0066 %
Min Level: 37 Grade: 9 Percentage : 0009 % Add. Damage : 0068 %
Min Level: 38 Grade: 10 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0070 %
Min Level: 47 Grade: 11 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0072 %
Min Level: 48 Grade: 12 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0074 %
Min Level: 49 Grade: 13 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0076 %
Min Level: 50 Grade: 14 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0078 %
Min Level: 51 Grade: 15 Percentage : 0010 % Add. Damage : 0080 %
* Name: Mockery
Description: Mocks the opponent for increasing the hostility.
Type: active
Min Level: 18 Grade: 1 Hostility + 0200 Energy used : 0011
Min Level: 19 Grade: 2 Hostility + 0350 Energy used : 0012
Min Level: 20 Grade: 3 Hostility + 0500 Energy used : 0013
Min Level: 21 Grade: 4 Hostility + 0650 Energy used : 0014
Min Level: 22 Grade: 5 Hostility + 0800 Energy used : 0015
* Name: Upward Slash
Description: After Lightning Slash, raise the sword for attacking upward .
Required: 'Lightning Slash' at grade 5
Type: active
Min Level: 24 Grade: 1 Add. attack point + 0080 Add. On-target point + 0001 Hostility 50 % Increase Energy used : 0016
Min Level: 25 Grade: 2 Add. attack point + 0100 Add. On-target point + 0003 Hostility 50 % Increase Energy used : 0017
Min Level: 26 Grade: 3 Add. attack point + 0120 Add. On-target point + 0004 Hostility 50 % Increase Energy used : 0018
Min Level: 27 Grade: 4 Add. attack point + 0140 Add. On-target point + 0006 Hostility 50 % Increase Energy used : 0019
Min Level: 28 Grade: 5 Add. attack point + 0160 Add. On-target point + 0007 Hostility 50 % Increase Energy used : 0020
APPRENTICE KNIGHT
* Name: Transcendental Blow
Description: Controls vigor in the body for attacking supreme damage to the enemy.
Type: active
Min Level: 30 Grade: 1 Add. attack point 0200 Add. On-target point + 0002 Hostility 200 % increase fatal attack opportunity 5 % increase Energy used : 0031
Min Level: 31 Grade: 2 Add. attack point 0250 Add. On-target point + 0004 Hostility 200 % increase fatal attack opportunity 5 % increase Energy used : 0034
Min Level: 32 Grade: 3 Add. attack point 0300 Add. On-target point + 0006 Hostility 200 % increase fatal attack opportunity 5 % increase Energy used : 0037
Min Level: 33 Grade: 4 Add. attack point 0350 Add. On-target point + 0008 Hostility 200 % increase fatal attack opportunity 5 % increase Energy used : 0040
Min Level: 34 Grade: 5 Add. attack point 0400 Add. On-target point + 0010 Hostility 200 % increase fatal attack opportunity 5 % increase Energy used : 0043
* Name: Defense
Description: Defend the opponent’s attack with the shield. Shield must be equipped.
Type: passive
Min Level: 30 Grade: 1 Short distance defense + 0001 % Long distance defense + 0004 %
Min Level: 31 Grade: 2 Short distance defense + 0002 % Long distance defense + 0005 %
Min Level: 32 Grade: 3 Short distance defense + 0003 % Long distance defense + 0006 %
Min Level: 35 Grade: 4 Short distance defense + 0004 % Long distance defense + 0007 %
Min Level: 36 Grade: 5 Short distance defense + 0005 % Long distance defense + 0008 %
Min Level: 37 Grade: 6 Short distance defense + 0006 % Long distance defense + 0009 %
Min Level: 40 Grade: 7 Short distance defense + 0007 % Long distance defense + 0010 %
Min Level: 41 Grade: 8 Short distance defense + 0008 % Long distance defense + 0011 %
Min Level: 42 Grade: 9 Short distance defense + 0009 % Long distance defense + 0012 %
Min Level: 45 Grade: 10 Short distance defense + 0010 % Long distance defense + 0013 %
Min Level: 46 Grade: 11 Short distance defense + 0011 % Long distance defense + 0014 %
Min Level: 47 Grade: 12 Short distance defense + 0012 % Long distance defense + 0015 %
Min Level: 50 Grade: 13 Short distance defense + 0013 % Long distance defense + 0016 %
Min Level: 51 Grade: 14 Short distance defense + 0014 % Long distance defense + 0017 %
Min Level: 52 Grade: 15 Short distance defense + 0015 % Long distance defence + 0018 %
* Name: Flashing Slash
Description: Stiffens the enemy for a short amount of time.
Required: 'Transcendental Blow' at grade 1
Type: active
Min Level: 39 Grade: 1 Add. attack point + 0060 Add. On-target point + 0010 Hostility 100 % increase Energy used : 0021
Min Level: 40 Grade: 2 Add. attack point + 0070 Add. On-target point + 0011 Hostility 100 % increase Energy used : 0023
Min Level: 41 Grade: 3 Add. attack point + 0080 Add. On-target point + 0012 Hostility 100 % increase Energy used : 0025
* Name: Provocation
Description: Provokes the opponent for increasing hostility.
Required: 'Mockery ' at grade 5
Type: active
Min Level: 41 Grade: 1 Hostility + 1000 Energy used : 0028
Min Level: 42 Grade: 2 Hostility + 1200 Energy used : 0032
Min Level: 43 Grade: 3 Hostility + 1400 Energy used : 0036
* Name: Increasing Concentration
Description: Increases on-target point for a short while.
Type: active
Min Level: 42 Grade: 1 Add. On-target point +3 Energy used : 86
* Name: Widening Wound
Description: It's a next attack after Upward Slash.
Required: 'Upward Slash' at grade 1
Type: active
Min Level: 43 Grade: 1 Add. Attack Point + 0104 Add. On Target Point + 0002 Hostility 100 % Increase Energy used : 0016
Min Level: 44 Grade: 2 Add. Attack Point + 0128 Add. On Target Point + 0004 Hostility 100 % Increase Energy used : 0017
Min Level: 45 Grade: 3 Add. Attack Point + 0152 Add. On Target Point + 0006 Hostility 100 % Increase Energy used : 0018
Min Level: 46 Grade: 4 Add. Attack Point + 0176 Add. On Target Point + 0008 Hostility 100 % Increase Energy used : 0019
Min Level: 47 Grade: 5 Add. Attack Point + 0200 Add. On Target Point + 0010 Hostility 100 % Increase Energy used : 0020
COMMANDER
* Name: Force of Defense
Description: Increasing your defense for a while.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Close Defense : 0021 % Add. Log-range Defense : 0017 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0320
Min Level: 56 Grade: 2 Add. Close Defense : 0028 % Add. Log-range Defense : 0020 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0340
Min Level: 62 Grade: 3 Add. Close Defense : 0035 % Add. Log-range Defense : 0023 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0360
Min Level: 70 Grade: 4 Add. Close Defense : 0042 % Add. Log-range Defense : 0026 % Lasting Time : 1200 Energy used : 0380
* Name: Call of Defense
Description: Increasing group members' defense. Its effectiveness disappears if another chant is used.
Type: active
Min Level: 51 Grade: 1 Add. Close Defense : 0016 % Add. Long-range Defense : 0012 %
Min Level: 57 Grade: 2 Add. Close Defense : 0023 % Add. Long-range Defense : 0015 %
Min Level: 63 Grade: 3 Add. Close Defense : 0030 % Add. Long-range Defense : 0018 %
* Name: Shield Offense
Description: Pushing away the enemy with the shield. One who gets pushed become faint for a short amount of time.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Faint Time : 0001 Energy used : 0079
Min Level: 59 Grade: 2 Faint Time : 0002 Energy used : 0086
Min Level: 64 Grade: 3 Faint Time : 0003 Energy used : 0093
Min Level: 68 Grade: 4 Faint Time : 0004 Energy used : 0100
* Name: Sacrifice
Description: Using you HP to recover the target HP.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 HP used : 0010 % HP recovered : 0075 %
Min Level: 61 Grade: 2 HP used : 0015 % HP recovered : 0100 %
* Name: Call of Lightning Defense
Description: Increase Lightning defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Lightning Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Lightning Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Lightning Resistance + 0011 %
* Name: Call of Ice Defense
Description: Increase Ice defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Ice Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Ice Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Ice Resistance + 0011 %
* Name: Call of Fire Defense
Description: Increase Fire defense of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Fire Resistance + 0005 %
Min Level: 57 Grade: 2 Fire Resistance + 0008 %
Min Level: 64 Grade: 3 Fire Resistance + 0011 %
* Name: Call of On Target Point
Description: Increase On Target Point of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 On Target Point + 0010
Min Level: 58 Grade: 2 On Target Point + 0015
Min Level: 65 Grade: 3 On Target Point + 0020
* Name: Call of Physical Attack
Description: Increase the Max Attack Point of all member of group. Effectiveness disappears when other chant is used.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Close Attack + 0050
Min Level: 60 Grade: 2 Close Attack + 0075
Min Level: 66 Grade: 3 Close Attack + 0100
* Name: Call of Recovery
Description: Recovering group members' HP little by little. Its effectiveness disappears if another chant is used.
Type: active
Min Level: 55 Grade: 1 Recovers minimum of 0012 HP in every 3 seconds
Min Level: 61 Grade: 2 Recovers minimum of 0020 HP in every 3 seconds
Min Level: 67 Grade: 3 Recovers minimum of 0028 HP in every 3 seconds
* Name: Survival Instinct
Description: When remaining MP is 10%, converting MP [Remaining MP * Skill Level * 2] to HP.
Type: active
Min Level: 56 Grade: 1 Converts Remaining MP * 2 to HP
Min Level: 63 Grade: 2 Converts Remaining MP * 4 to HP
* Name: Elastic Shield
Description: Increase the Defense of all member of group instantly.
Type: active
Min Level: 58 Grade: 1 Close Defense + 350 Long Distance Defense + 300 Lasting Time : 15 Energy used : 475
* Name: Revival
Description: Revive one who is unable to fight with minimum health point.
Type: active
Min Level: 59 Grade: 1 HP recovered of Target 3 % MP recovered of Target 1 % Energy used : 0320
Min Level: 69 Grade: 2 HP recovered of Target 3 % MP recovered of Target 1 % Energy used : 0400
VAGABOND SWORD-MAN
* Name: Powerful Upward Slash
Description: After stabbing the weapon deeply in to the body, lifting up strongly. When making a hit, you get 1 Death Blow Point.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0026
Min Level: 57 Grade: 2 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0028
Min Level: 63 Grade: 3 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0030
Min Level: 68 Grade: 4 Add. Attack Point + 0001 Energy used : 0032
* Name: Parry
Description: By using your weapon, you can parry the enemy's attack. Two Hand Sword must be equipped.
Type: passive
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Close Defense + XXXX % Add. Long-range Defense + YYYY %
XXXX: shield_application
YYYY: shield_application / 3
* Name: Rush
Description: Rushing to the enemy and enemy gets stiff instantly. But distance must be more than 60.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Instant Stiffness : 0002 Energy used : 0050
Min Level: 62 Grade: 2 Instant Stiffness : 0003 Energy used : 0054
* Name: Brutal Attack
Description: By using the Death Blow Points, Making a Brutal Attack to the enemy. Death Blow Point is needed. Damage increases depending on the Death Blow Points.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Energy used : 0015
Min Level: 56 Grade: 2 Energy used : 0018
Min Level: 63 Grade: 3 Energy used : 0021
Min Level: 67 Grade: 4 Energy used : 0024
Min Level: 70 Grade: 5 Energy used : 0027
* Name: Berserk
Description: Offensive power increases but Defensive power decreases.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Short Range Attack + 0011 % Defense - 0005 % Lasting Time : 60 Energy used : 0215
Min Level: 56 Grade: 2 Short Range Attack + 0017 % Defense - 0007 % Lasting Time : 60 Energy used : 0230
Min Level: 59 Grade: 3 Short Range Attack + 0023 % Defense - 0009 % Lasting Time : 60 Energy used : 0245
Min Level: 62 Grade: 4 Short Range Attack + 0029 % Defense - 0011 % Lasting Time : 60 Energy used : 0260
Min Level: 65 Grade: 5 Short Range Attack + 0035 % Defense - 0013 % Lasting Time : 60 Energy used : 0275
Min Level: 70 Grade: 6 Short Range Attack + 0041 % Defense - 0015 % Lasting Time : 60 Energy used : 0290
* Name: Half Swing
Description: Swing a weapon and attack the front of 180 degree enemies. You must equip two handed sword. You get a Death Blow Point if you hit more than one enemy.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Energy used : 0058
Min Level: 58 Grade: 2 Energy used : 0067
Min Level: 62 Grade: 3 Energy used : 0076
Min Level: 66 Grade: 4 Energy used : 0085
Min Level: 69 Grade: 5 Energy used : 0094
* Stone of Change - kamień umożliwiający reset skilli i poukładanie ich od nowa. Dostępny od 30 poziomu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin