|
ZakonBoruty Forum Gildii ZakonuBoruty
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Diaboł
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaer Morhen
|
Wysłany: Czw 20:24, 17 Lis 2005 Temat postu: Poradnik dla magiczki |
|
|
Czarodziejka ajbardziej nieokreślona postać w grze. Trudno powiedzieć od czego zacząć. Dwie główne drogi budowania czarodziejki to rozwijanie się z koncentracją na atak lub rozwój pod kontem leczenia innych. Zacznijmy od ataku, gdyż większość graczy wybiera taką drogę a healer omówię na końcu gdyż jest to trudniejsza ścieżka... i przeznaczona dla graczy, którzy już grali czarodziejką i gdy chcą być Healer Magiem to wiedzą doskonale czym to grozi.
Najważniejszymi cechami czarodziejki są Wisdom, Inteligence i Health. Agility i Strength są zbędne gdyż czarodziejka to czarodziejka i ma się skupiac na magii a nie na cechach charakterystycznych dla wojowników czy łuczników. Owszem spotkałem się z Agi Magami ale są to pojedyńcze przypadki i służą raczej zaspokojeniu ciekawości i nasyceniu eksperymentalnej duszy jakichś tam graczy. Jeśli uważacie, że takie rozwiązanie jest godne uwagi to czujcie się wolni by napisać o tym na forum.
Wisdom dodaje głównie punkty magii (Mana Point) a intelligence rozwija siłę naszych zaklęć (Damage). Health to wiadomo... bez zdrowia się nie obejdzie. Czarodziejki zużywają poteżną ilość many więc Wisdom to podstawa, na Inteliggence dajemy punky gdy zależy nam na rozwalaniu przeciwników a gdy chcemy się skupić na leczeniu innych i grze w drużynie to przyda nam się więcej zdrowia.
Czarodziejki mogą wybrać 3 szkoły magii: Lightning, Ice, Fire. To, którą wybierzasz zależy tylko od ciebie. Nie ma najlepszej i każda ma swoje dobre i złe cechy. W grze można się spotkać z dyskusjami na temat Lighting Mage lepszy od Ice Mage a Fire jest już totalnie zwieszony, jednak moim zdaniem upieranie się przy jednej szkole nie ma sensu... bo nic nie jest jedynie słuszne... nawet 2 plus 2 równa się przecież pierwiastkowi z szesnastu. Więc każdy może inną drogą dojść do tego samego celu. Poniżej pokaże wam dlaczego każda z tych szkół magii godna jest uwagi, omawiając poszczególne co przydatniejsze umiejętności czarodziejek i porównując jedne z drugimi. Przy grze czarodziejką warto się skupić na konkretnym kierunku, bo pomimo, że jest tyle możliwości to jednak nie starczy ci Skill Pointów by nauczyć się wszystkich umiejętności na raz. Zapamiętajcie jeszcze jedno: siła wielu skilli zależy od poziomu waszej inteligencji. Im więcej dajecie Int tym wieksze obrażenia zadajecie daną umiejętnością.
Lightning Magic to zaklecie, które najszybciej się ładuje i zużywa najmniej magicznej energii. Jest bardzo użyteczny (jeśli nie najbardziej) na początku gry. Po 30 poziomie przesiadasz się na lightning bow w połączeniu z lightning mastery (które, podnosi jego max damage)... jest to jeden z najbardziej śmiercionośnych skilli, głównie właśnie dlatego, że wywołuje się błyskawicznie. Lighning Magic na 5 poziomie (grade) dodaje praktycznie taki sam damage jaki dodaje Icy Splash - skill dostępny od 34 poziomu.
Shock Wave dostępny na wyższych poziomach postaci to kolejny etap rozwoju Lighning Mage. To zaklęcie, które zadaje jedne z największych obrażeń w grze. Posiada duży rozrzut między Min a Max Magic Attack Point Porównując na przykład do Ice Magic, który na G20 ma Magic Attack Point mniejszy od Minimalnego Ataku Shock Wave, skill ten wypada piorunująco zabójczo. Shock Wave ma za to słaby zasięg i zużywa dużo many.
Ice Magic jest wolniejszy od Lightning Magic i zadaje małe obrażenia. Do osiągnięcia 30 levelu jest raczej mało użyteczny, dopiero potem właśnie odkrywa sie jego moc gdy w połączeniu z Ice Mastery istnieje szansa zwolnienia przeciwników. Przydaje się w party, gdy ty zwalniasz potwory a reszta je zdejmuje.
Splashy Ice - przez niektórych uważany za badziew, bo zadaje niskie obrażenia.... ale zadaje je wszystkim w swoim polu rażenia. Przydatny w party lub gdy atakuje nas grupa demonów. Racją jest, że nie da się nim zbytnio zabijać demonów silniejszych od postaci... typowy czar do atakowania żółtków. Na wyższym poziomie posiada możliwość zwalniania przeciwników. To jedna z najważniejszych właściwości dla tej szkoły magii.
Heal - dobry na samym początku gry, pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy bo nie musisz kupować buteleczek ze zdrowiem. Od 16 poziomu dostępny jest jednak skill Cure, który odzyskuje zdecydowanie wiecej zdrowia i dodatkowo możesz go używać na członkach swojej drużyny czy gildii. Na późniejszym levelu dostępny Cure 2, zdecydowanie lepsza wersja Cure. Tak więc jeśli nie przetrzymacie do 16 poziomu to możecie sobie dać Skill Pointa na Heal.
Fire Magic to najwolniejszy skill ale za to zadaje najwięcej obrażeń. Dostępny jest dopiero od 8 poziomu i zadaje więcej obrażeń niż Lightning czy Ice na tym samym levelu. Oczywistym plusem jest także to, że oszczedzasz parę Skill Pointów na inne umiejętności.
Fire Blow - bardzo dobry gdy się go podładuje, zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom wokół twojej postaci. Na pierwszym poziomie zadaje niskie obrażenia... to znaczy często pudłuje. Podobnie jak Icy Splash służy głównie do atakowania żółtków. Świetny skill do expienia w grupie. Znajdujesz innych magów co mają tego skilla na maksa (500 punktów obrażeń od jednego) i razem ładujecie się na silne demony... najlepiej gdzieś gdzie jest ich cała masa i ładujecie z fire blow... demony padają jak muchy a wy zdobywacie EXP w tempie jakim inni mogą tylko marzyć. Im więcej demonów w kupie tym lepiej bo fire blow nie ma ograniczeń na ilość przeciwników. To samo się tyczy wojny gildii... fire blow zniesie z powierzchni każdą falę przeciwników.
Revive i Speed Up - nie wymaga chyba komentarza... Odrodzenie i Przyśpieszenie. Ładować w to bez zastanowienia. Ich przydatność jest trudna do opisania... szkoda, że są dostępne dopiero na wyższych poziomach postaci.
Pozostałe skille dajemy według gustu, na własną odpowiedzialność i tylko wtedy gdy są niezbędne do rozwoju innych umiejętności. Na przykład Lightning Mastery dodaje do Max Damage, ale sens jego działania widać dopiero, gdy jest naładowany na maksa... niestety nie pomaga to w posiadaniu i używaniu Shock Wave
Jaką szkołę wybrać? Trudne pytanie. Może jednak moje dodatkowe rozważania wam pomogą.
Lighning Mage zadaje szybko i przez to duże obrażenia (co jest bardzo dużym plusem) w danej jednostce czasu ale nie nadaje się zbytnio do party z warriorem czy archerem bo demony powinny ich atakować ale to ty zadajesz duże obrażenia i demony będą się wściekać na ciebie. Co nie jest dobre ze względu na niski poziom życia. To postać raczej do gry solo lub party z innym lightning mage. No chyba, że jesteś healer mage, wtedy tylko leczysz graczy, którzy ściągają na siebie ogień przeciwnika a swoich zabójczych właściwości używasz w krytycznych sytuacjach. Lightning Mage to także najlepsza opcja do walki w duelach czy w ogóle w wybijaniu innych graczy.
Zwalnianie przeciwników dostępne dla Ice Magician nie przydaje się za bardzo w party z wojownikiem bo i tak musi on podbiegać do wroga. To raczej zabawa dla łucznika, który wybija wszystko z dystansu. Właściwości zwalniania wrogów przydają się więc gdy jesteś healerem i musisz wykonywać wszelkie działania by członkom twojej drużyny lepiej wybijało się demony. Zwalnianie ma jednak ogromne znaczenie gdy czarodziejką chcemy podnosić poziom postaci... każdy gracz, który grał Ice Magiem powie Ci, że jest to najbezpieczniejszy sposób na expienie.
Fire mages dzięki wolniejszym skilom nie będą podbierać zdobyczy rycerzowi, gdy będą z nim w party wybijać demony, to bardzo dobrze bo magowie nie powinni skupiać na sobie ognia gdy demony są od nich silniejsze. Dodatkowy plus fire mage to kilka Skill Pointów ekstra dlatego, że ich szkoła zaczyna sie na późniejszym poziomie i mogą te punkty gdzieś wsadzić, na przykład do Cure. Zawsze się to przyda zwłaszcza w party. Fire Mage atakuje bardzo wolno i to jest fakt. Na wyższych poziomach to się troszkę zmienia i czary przyśpieszają jednak fakt to fakt. Takiemu magowi łatwiej w party niż samotnie, ale za to party z takim magiem (lub magami) to zabijanie i levelowanie tak szybkie jakich nie uświadczysz z nikim innym.
Healer Mage - czyli droga dla samarytaninów.
Kto może zostać Healer magiem? W skrócie: ktoś kto ma dobre serce hehe Ta rola jest dla ludzi, którzy potrafią sobie zjednywać innych graczy, zachęcać do party... dlatego, że healer mage musi mieć drużynę bo bez niej jest bezużyteczny a levelowanie w samotności jest dla healer maga conajmniej uciążliwe. Budowa tej postaci skupia się na tym by pomagać innym w zabijaniu samemu bedąc praktycznie bezbronnym (zależnie od opcji oczywiście). Healer zdobywa doświadczenie dlatego, że inni gracze z drużyny zabijają demony... zabijanie nie jest dobrym rozwiązaniem dla healera - choć go nie wykluczam...
Kim naprawdę jest healer? To taka czarodziejka, która leczy ludzi w drużynie, gdy ktoś zginie to go odradza, daje wszystkim swoim partnerom speed-upy etc... Taka postać jest niezbędna w gildii, gdy każde ulepszenie wojowników jest kluczowe, zwłaszcze gdy prowadzi się wojnę.
Najlepiej do tej roli nadaje się Lightning Mage, choć Ice Mage też są popularni. Więc na początku budowania postaci robisz zwykłego Lightning Mage, po prostu by w miarę szybko levelować a ten typ czarodziejki najszybciej się buduje na początku gry. A Healer Mage na pierwszych levelach to śmiech na sali... po prostu ta rola to zabawa na wyższych levelach. Widziałeś/aś kiedyś party kilkuosobowe na Demon Plundererach? W party, na tym poziomie postaci po prostu nie zdobywa się EXP tak szybko jak się to robi potem gdy już się ładuje mocne potworki. Uczysz się oczywiście Cure od razu od 16 levelu i podnosisz za każdym razem gdy to możliwe. Zjednuj sobie znajomych, bo przydadzą Ci się na późniejszych poziomach.
Cechy postaci także rozwijają się w kierunku trochę odmiennym niż zwykłych czarodziejek. Gdy osiągniesz ponad 20 level to zbliżamy się wtedy powoli do roli jaką będzie pełnić twoja postać. Od tego momentu statsy musisz skupić trochę bardziej na defensywie. Jeśli wiesz, że będziesz miał kumpli do party do idziesz tylko w Wisdom i Health w stosunku 9 do 7 czyli dążysz do tego by mieć 90 Wisdom i 70 Health. Gdy wiesz jednak, że będziesz często grał/a samotnie to warto zainwestować w Inteligence by twoje czary miały znośny damage czyli idziesz w coś na kształt: Wisdom 90, Health 70, Intelligence 50. Pamiętaj: absolutnie nie żałuj punktów na Wisdom. Na wyższych poziomach dochodzą okropnie mana-żerne skille. A w dodatku będziesz ich używał bardzo często i to na wielu członkach twojej ekipy. Żaden pożytek z maga, który cały czas siedzi by odnowić sobie Mana Pointy.
Teraz Skille. Cure to wiadomo leczy ciebie (alt + right click na sobie) lub innych. Heal przydaje się gdy nie ma czasu na wywołanie Cure (które zajmuje 2 sekundy), nie jeden raz uratuje Ci tyłek... no i zużywa mniej many. Meditation to bardzo przydatny wynalazek, przydaje się gdy jest tłoczno - przyśpiesza odnawianie się many czyli chroni cię przed zbędnym odsiadywaniem lub gdy już to skraca jego okres. Speed Up przydatny tak naprawdę dopiero gdy wymaksowany. Resurrection to chyba oczywiste... nie tykać w ogóle. Żartowałem. Na późniejszym etapie ładujemy w Cure II, który odnawia więcej życia i ma większy zasięg. Cure 3 to już wypas... oczywiście nie żałujemy punktów na to. Restore - odnawia życie (do 25%) tobie lub wybranemu graczowi przez określony okres czasu. Pożytek chyba oczywisty, przydaje się zwłaszcza gdy ktoś jest na skraju śmierci.
Gdy twoja postać będzie już potężna to dojdą takie umiejętności jak:
Greater Resurection - od swojej poprzedniczki różni się tym, że odradza więcej Health Points i Mana Point, Greater Heal - odnawia nieprawdopodobną ilość zdrowia, Sleep - usypia wszystkie demony w polu działania czaru, atakują gdy zostaną obudzone (zaatakowane), Greater Defence - zwiększa Defence zaczarowanego gracza.
Co do innych skilli, to w Lightning Magic i Shock Wave ładujesz tylko wtedy gdy oprócz bycia Healer Magiem będziesz chciał/a sobie trochę pozabijać... jednak healer mage powinien się skupiać na wspieraniu innych graczy w drużynie bo do tego jest skonstruowany.
Jeszcze jedna wskazówka na koniec. Możesz kliknąć nazwę członka (nie jego pasek ze zdrowiem) w okienku Party by go uzdrowić. Możesz także kliknąć na swoją nazwę.
A teraz jak rozkładają się skile:
SCHOLAR
* Name: Lightning Magic
Description: Throw lightning to the enemy to give lightning damage..
Type: active
Min Level: 1 Grade: 1 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0002
Min Level: 2 Grade: 2 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0003
Min Level: 3 Grade: 3 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0003
Min Level: 4 Grade: 4 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0004
Min Level: 5 Grade: 5 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0004
Min Level: 6 Grade: 6 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0005
Min Level: 7 Grade: 7 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0005
Min Level: 8 Grade: 8 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0006
Min Level: 9 Grade: 9 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0006
Min Level: 10 Grade: 10 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0007
XXXX: 3/4 * char_level + 1/16 * char_int * skill_grade
YYYY: lightning_mastery * 20 + XXXX
* Name: Ice Magic
Description: Throw a lump of ice to the enemy to give ice damage.
Type: active
Min Level: 3 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0006
Min Level: 4 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0006
Min Level: 5 Grade: 3 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0006
Min Level: 6 Grade: 4 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 7 Grade: 5 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 8 Grade: 6 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 9 Grade: 7 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 10 Grade: 8 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 11 Grade: 9 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 12 Grade: 10 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 13 Grade: 11 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 14 Grade: 12 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 15 Grade: 13 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 16 Grade: 14 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 17 Grade: 15 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 18 Grade: 16 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 19 Grade: 17 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 20 Grade: 18 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 21 Grade: 19 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 22 Grade: 20 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0011
XXXX: 3/4 * char_level + 3/26 * char_int * skill_grade
* Name: Heal
Description: Recover one's own health points.
Type: active
Min Level: 7 Grade: 1 Health recovered : XXXX Energy used : 0012
Min Level: 8 Grade: 2 Health recovered : XXXX Energy used : 0018
Min Level: 9 Grade: 3 Health recovered : XXXX Energy used : 0024
Min Level: 10 Grade: 4 Health recovered : XXXX Energy used : 0030
Min Level: 11 Grade: 5 Health recovered : XXXX Energy used : 0036
XXXX: 100 + 3/4 * char_level + 1/4 * char_wis * skill_grade
* Name: Fire Magic
Description: Throw fire ball to the enemy to give fire damage.
Type: active
Min Level: 8 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 9 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 10 Grade: 3 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0007
Min Level: 11 Grade: 4 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 12 Grade: 5 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 13 Grade: 6 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 14 Grade: 7 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0008
Min Level: 15 Grade: 8 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 16 Grade: 9 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 17 Grade: 10 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 18 Grade: 11 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0009
Min Level: 19 Grade: 12 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 20 Grade: 13 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 21 Grade: 14 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 22 Grade: 15 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0010
Min Level: 23 Grade: 16 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0011
Min Level: 24 Grade: 17 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0011
Min Level: 25 Grade: 18 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0011
Min Level: 26 Grade: 19 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0011
Min Level: 27 Grade: 20 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0012
XXXX: 3/4 * char_level + 3/20 * char_int * skill_grade
* Name: Cure
Description: Recover some health points of one who is selected.
Required: 'Heal' at grade 3
Type: active
Min Level: 16 Grade: 1 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0011
Min Level: 17 Grade: 2 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0014
Min Level: 18 Grade: 3 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0017
Min Level: 19 Grade: 4 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0020
Min Level: 20 Grade: 5 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0023
Min Level: 21 Grade: 6 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0026
Min Level: 22 Grade: 7 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0029
Min Level: 23 Grade: 8 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0032
Min Level: 24 Grade: 9 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0035
Min Level: 25 Grade: 10 Amount of recovering : XXXX Energy used : 0038
XXXX: 30 * skill_grade + 70 + 7/22 * char_level + 3/22 * char_wis * skill_grade
* Name: Lightning Blow
Description: Lightning get blow up when it hits the target.
Required: 'Lightning Magic' at grade 10
Type: active
Min Level: 21 Grade: 1 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0013
Min Level: 22 Grade: 2 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0014
Min Level: 23 Grade: 3 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0015
Min Level: 24 Grade: 4 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0016
Min Level: 25 Grade: 5 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0017
Min Level: 26 Grade: 6 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0018
Min Level: 27 Grade: 7 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0019
Min Level: 28 Grade: 8 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0020
Min Level: 29 Grade: 9 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0021
Min Level: 30 Grade: 10 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0022
XXXX: 10 + 3/4 * char_level + 3/40 * char_int * skill_grade
YYYY: 20 * lightning_mastery + 3/4 * char_level + 5/16 * char_int * skill_grade
LITERARY MAN
* Name: Magic Mastery : Lightning
Description: Max magic attack of lightning is increased.
Type: passive
Min Level: 30 Grade: 1 Max Magic Attack Point + 0020
Min Level: 31 Grade: 2 Max Magic Attack Point + 0040
Min Level: 32 Grade: 3 Max Magic Attack Point + 0060
Min Level: 33 Grade: 4 Max Magic Attack Point + 0080
Min Level: 34 Grade: 5 Max Magic Attack Point + 0100
* Name: Magic Mastery : Ice
Description: Increase the chance of making the enemy slow.
Type: passive
Min Level: 30 Grade: 1
Min Level: 31 Grade: 2
Min Level: 32 Grade: 3
Min Level: 33 Grade: 4
Min Level: 34 Grade: 5
* Name: Magic Mastery : Fire
Description: Decrease the incantation time on fire magic.
Type: passive
Min Level: 30 Grade: 1
Min Level: 31 Grade: 2
Min Level: 32 Grade: 3
Min Level: 33 Grade: 4
Min Level: 34 Grade: 5
* Name: Shock Wave
Description: Give the strong Shock Wave to the opponent.
Required: 'Lightning Magic' at grade 5
Type: active
Min Level: 31 Grade: 1 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0062
Min Level: 32 Grade: 2 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0068
Min Level: 33 Grade: 3 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0074
Min Level: 34 Grade: 4 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0080
Min Level: 35 Grade: 5 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0086
XXXX: 50 + 5/6 * skill_grade + 3/4 * char_int * skill_grade
YYYY: lightning_mastery + 150 + 5/6 * skill_grade + 11/6 * char_int * skill_grade
* Name: Meditation
Description: Recover one's own energy point slowly.
Type: active
Min Level: 32 Grade: 1
Min Level: 33 Grade: 2
Min Level: 34 Grade: 3
* Name: Fire Blow
Description: When the Fire Blow is active All the enemies get fired.
Required: 'Fire Magic' at grade 10
Type: active
Min Level: 33 Grade: 1 Magic Attack Point+ XXXX Energy used : 0038
Min Level: 34 Grade: 2 Magic Attack Point+ XXXX Energy used : 0044
Min Level: 35 Grade: 3 Magic Attack Point+ XXXX Energy used : 0050
Min Level: 36 Grade: 4 Magic Attack Point+ XXXX Energy used : 0056
Min Level: 37 Grade: 5 Magic Attack Point+ XXXX Energy used : 0062
XXXX: 5/6 * char_level + 3/5 * char_int * skill_grade
* Name: Splashy Ice
Description: Attack with splashy ice wave. All that is hit may get slow by the Ice Mastery.
Required: 'Ice Magic' at grade 10
Type: active
Min Level: 34 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0049
Min Level: 35 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0055
Min Level: 36 Grade: 3 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0061
Min Level: 37 Grade: 4 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0067
Min Level: 38 Grade: 5 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0073
XXXX: char_level * 5/6 + char_int * skill_grade * 5/14
* Name: Cure 2
Description: Recover some health points of one who is selected.
Required: 'Cure' at grade 10
Type: active
Min Level: 36 Grade: 1 Recovering Point : XXXX Energy used : 0042
Min Level: 37 Grade: 2 Recovering Point : XXXX Energy used : 0045
Min Level: 38 Grade: 3 Recovering Point : XXXX Energy used : 0048
Min Level: 39 Grade: 4 Recovering Point : XXXX Energy used : 0051
Min Level: 40 Grade: 5 Recovering Point : XXXX Energy used : 0054
XXXX: 50 * skill_grade + 500 + 4/11 * char_level + 5/18 * char_wis * skill_grade
* Name: Speed Up
Description: Run faster for certain amount of time.
Type: active
Min Level: 36 Grade: 1 Continuation Time 0600 Sec Energy used : 0090
Min Level: 37 Grade: 2 Continuation Time 1200 Sec Energy used : 0098
Min Level: 38 Grade: 3 Continuation Time 1800 Sec Energy used : 0106
* Name: Revival
Description: Revive one who is unable to fight with minimum health point.
Required: 'Cure' at grade 1
Type: active
Min Level: 37 Grade: 1
* Name: Restore
Description: Recover the selected one's all health point instantly.
Required: 'Revival' at grade 1
Type: active
Min Level: 42 Grade: 1 Recovering Point : 25 % Energy used : 112
* Name: Frost
Description: Freeze the targeted enemy for a while of time. However, it canceled when it gets attacked.
Required: 'Splashy Ice' at grade 1
Type: active
Min Level: 43 Grade: 1 Continuation Time 5 Sec Energy used : 47
* Name: Group Cure
Description: Recover the health point of all the group members.
Required: 'Cure 2' at grade 5
Type: active
Min Level: 47 Grade: 1 Recovering Point : XXXX Energy used : 0062
Min Level: 48 Grade: 2 Recovering Point : XXXX Energy used : 0066
Min Level: 49 Grade: 3 Recovering Point : XXXX Energy used : 0070
XXXX: char_level / 4 + 4/7 * char_wis * skill_grade + 60 * skill_grade + 100
HERMIT
* Name: Refining Weapon
Description: Give additional Attack Point & Magic Attack Point on the selected weapon for a while.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Add. Attack Point & Magic Attack Point + 0024 Lasting Time : 900 Energy used : 0062
Min Level: 57 Grade: 2 Add. Attack Point & Magic Attack Point + 0032 Lasting Time : 900 Energy used : 0074
Min Level: 62 Grade: 3 Add. Attack Point & Magic Attack Point + 0040 Lasting Time : 900 Energy used : 0086
Min Level: 66 Grade: 4 Add. Attack Point & Magic Attack Point + 0048 Lasting Time : 900 Energy used : 0098
Min Level: 69 Grade: 5 Add. Attack Point & Magic Attack Point + 0056 Lasting Time : 900 Energy used : 0110
* Name: Hail
Description: Drop pieces of sharp ice from the sky.
Required: 'Ice Magic' at grade 20
Type: active
Min Level: 51 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0016
Min Level: 58 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0020
Min Level: 64 Grade: 3 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0024
Min Level: 67 Grade: 4 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0028
XXXX: 3/2 * char_level + 5/12 * char_int * skill_grade + 240
* Name: Flame Bomb
Description: Explode and fire up the selected target.
Required: 'Fire Magic' at grade 20
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0020
Min Level: 59 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0024
XXXX: 3/2 * char_level + 1/2 * char_int * skill_grade + 380
* Name: Lightning Summons
Description: Striking the lightning to the selected object from the sky.
Required: 'Lightning Blow' at grade 10
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0026
Min Level: 57 Grade: 2 Min Magic Attack Point + XXXX Max Magic Attack Point + YYYY Energy used : 0030
XXXX: 20 * lightning_mastery + 3/2 * char_level + 1/7 * char_int * skill_grade + 320
YYYY: 20 * lightning_mastery + 3/2 * char_level + 7/8 * char_int * skill_grade + 320
* Name: Cold Binding
Description: Freeze up to 5 enemies in the effective area with cold frost.
Required: 'Frost' at grade 1
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Time : 0008 Energy used : 0066
Min Level: 58 Grade: 2 Time : 0010 Energy used : 0072
Min Level: 63 Grade: 3 Time : 0012 Energy used : 0078
Min Level: 68 Grade: 4 Time : 0014 Energy used : 0084
* Name: Ice Restriction
Description: Call the ice to the selected target and give the damage to the target and reduce the moving speed.
Required: 'Splashy Ice' at grade 2
Type: active
Min Level: 56 Grade: 1 Min Magic Attack + XXXX Energy used : 126
XXXX: 3/2 * char_level + 1/6 * char_int * skill_grade + 480
* Name: Chain Lightning
Description: Deliver the lightning effect to the selected target and the near the target continuously
Required: 'Lightning Blow' at grade 10
Type: active
Min Level: 59 Grade: 1 Min Magic Attack + XXXX Max Magic Attack + YYYY Time : 0008 Energy used : 174
XXXX: 3/2 * char_level + 7/6 * char_int * skill_grade + 360
YYYY: 3/2 * char_level + 5/4 * char_int * skill_grade + 700
* Name: Explosion
Description: The selected target gets hot wind and it's exploded and burned.
Required: 'Flame Bomb' at grade 2
Type: active
Min Level: 62 Grade: 1 Magic Attack + XXXX Energy used : 0036
Min Level: 68 Grade: 2 Magic Attack + XXXX Energy used : 0040
XXXX: 3/2 * char_level + 7/3 * char_int * skill_grade + 380
* Name: Thunder
Description: Drop thunderbolt to the selected target.
Required: 'Lightning Summons' at grade 2
Type: active
Min Level: 63 Grade: 1 Min Magic Attack + XXXX Max Magic Attack + YYYY Energy used : 0038
Min Level: 66 Grade: 2 Min Magic Attack + XXXX Max Magic Attack + YYYY Energy used : 0046
XXXX: 3/2 * char_level + 5/4 * char_int * skill_grade + 360
YYYY: 3/2 * char_level + 15/4 * char_int * skill_grade + 700
* Name: Explosive Burst
Description: Big explosion is made on the selected area All enemies get damages.
Required: 'Fire Blow' at grade 5
Type: active
Min Level: 64 Grade: 1 Min Magic Attack + XXXX Energy used : 142
XXXX: 3 * char_level + 2/5 * char_int * skill_grade + 580
* Name: Thunder Storm
Description: Thunderbolts are dropping for certain amount of time on the selected area. Attack every target in the area every 2 seconds for 16 seconds.
Required: 'Chain Lightning' at grade 1
Type: active
Min Level: 65 Grade: 1 Min Magic Attack + XXXX Max Magic Attack + YYYY Energy used : 352
XXXX: 3/5 * lightning_mastery + 9/10 * char_level + 3/4 * char_int * skill_grade + 216
YYYY: 3/5 * lightning_mastery + 9/10 * char_level + 9/4 * char_int * skill_grade + 420
* Name: Ice Storm
Description: Ice and snow are dropping for certain amount of time on the selected area. Attack every target in the area every 2 seconds for 16 seconds.
Required: 'Ice Restriction' at grade 1
Type: active
Min Level: 65 Grade: 1 Magic Attack + XXXX Energy used : 396
XXXX: 9/10 * char_level + 3/4 * char_int * skill_grade + 144
* Name: Fire Storm
Description: Fire is dropping for certain amount of time on the selected area. Attack every target in the area every 2 seconds for 16 seconds.
Required: 'Explosive Burst' at grade 1
Type: active
Min Level: 65 Grade: 1 Magic Attack + XXXX Energy used : 327
XXXX: 9/10 * char_level + 7/5 * char_int * skill_grade + 228
CHAIRPERSON OF JOONG-BANG
* Name: Summons
Description: Revive one player who's not able to fight. Revived character will get only 50% of EXP loss. Revived character will be brought up to you.
Required: 'Revival' at grade 1
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Energy used : 0260
Min Level: 61 Grade: 2 Energy used : 0290
Min Level: 68 Grade: 3 Energy used : 0320
* Name: Purification
Description: Disable all debuffs of the selected target. Except the Revival Sequela.
Type: active
Min Level: 50 Grade: 1 Energy used : 74
* Name: Cure 3
Description: Recover the selected target's HP.
Type: active
Min Level: 51 Grade: 1 Recovering Point : XXXX and more Energy used : 0043
Min Level: 60 Grade: 2 Recovering Point : XXXX and more Energy used : 0047
Min Level: 66 Grade: 3 Recovering Point : XXXX and more Energy used : 0051
XXXX: 750 + 100 * skill_grade + 11/3 * char_wis
* Name: Hypnotism
Description: Make the enemies who are in the effective area to fall in a sleep. Target can't do anything while it's under hypnosis but when it get attacked, the effectiveness of magic will be gone away.
Type: active
Min Level: 51 Grade: 1 Time : 0008 and more Energy used : 0102
Min Level: 56 Grade: 2 Time : 0012 and more Energy used : 0106
Min Level: 61 Grade: 3 Time : 0016 and more Energy used : 0110
Min Level: 67 Grade: 4 Time : 0020 and more Energy used : 0114
Min Level: 70 Grade: 5 Time : 0024 and more Energy used : 0118
* Name: Soul Destruction
Description: Throw luminary to the selected target.
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0037
Min Level: 63 Grade: 2 Magic Attack Point + XXXX Energy used : 0045
XXXX: 3/4 * char_level + 3/2 * char_int * skill_grade
* Name: Perfect Cure
Description: Recover the health of the selected target instantly. Recover 35% of Max Health.
Required: 'Restore' at grade 1
Type: active
Min Level: 52 Grade: 1 Energy used : 0220
Min Level: 62 Grade: 2 Energy used : 0250
Min Level: 69 Grade: 3 Energy used : 0280
* Name: Increase of Target Range
Description: Increase the range of all kinds of cure magic.
Type: passive
Min Level: 53 Grade: 1 Application of Magic : [Cure, Cure 2, Cure 3, Restore]
* Name: Defense Improvement
Description: Increase the selected target's defense.
Type: active
Min Level: 53 Grade: 1 Add. Close Defense : 0035 Add. Log-range Defense : 0025 Lasting Time : 600 Energy used : 0072
Min Level: 62 Grade: 2 Add. Close Defense : 0065 Add. Log-range Defense : 0045 Lasting Time : 600 Energy used : 0103
* Name: Blessing of Strength
Description: Increase the strength of the selected target.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 Strength + XXXX Lasting Time : 1200 Energy used : 0096
Min Level: 63 Grade: 2 Strength + XXXX Lasting Time : 1200 Energy used : 0128
XXXX: char_str + 2 + 6 * skill_grade
* Name: Blessing of Health
Description: Increase the health of the selected target.
Type: active
Min Level: 54 Grade: 1 HP + XXXX Lasting Time : 1200 Energy used : 0087
Min Level: 64 Grade: 2 HP + XXXX Lasting Time : 1200 Energy used : 0114
XXXX: char_hth + 3 + 8 * skill_grade
* Name: Blessing of Agility
Description: Increase the Agility of the selected target.
Type: active
Min Level: 55 Grade: 1 Agility + 0011 Lasting Time : 1200 Energy used : 0093
Min Level: 64 Grade: 2 Agility + 0019 Lasting Time : 1200 Energy used : 0119
* Name: Blessing of Intelligence
Description: Increase the Intelligence of the selected target.
Type: active
Min Level: 56 Grade: 1 Intelligence + 0008 Lasting Time : 1200 Energy used : 0100
Min Level: 65 Grade: 2 Intelligence + 0014 Lasting Time : 1200 Energy used : 0136
* Name: Increase of Critical Hit
Description: Increase the appearance of Critical Hit of the selected target.
Type: active
Min Level: 57 Grade: 1 Critical Hit + 0005 % Lasting Time : 900 Energy used : 0110
Min Level: 66 Grade: 2 Critical Hit + 0008 % Lasting Time : 900 Energy used : 0148
* Name: Group Cure 2
Description: Recover the health point of all the group members.
Required: 'Group Cure' at grade 3
Type: active
Min Level: 58 Grade: 1 Energy used : 0087
Min Level: 67 Grade: 2 Energy used : 0102
* Name: Distance Control
Description: Increase the range of [Soul Destruction].
Type: passive
Min Level: 58 Grade: 1
* Name: Perfect Group Cure 2
Description: Recover the Health of your group members in the effective area Recover 30% of Max HP of all group members instantly
Required: 'Group Cure 2' at grade 1
Type: active
Min Level: 59 Grade: 1 Energy used : 0440
Min Level: 69 Grade: 2 Energy used : 0480
* Name: Perfect Healing
Description: Recover 100% of HP of selected target. But, it takes a long time to reactivate.
Type: active
Min Level: 68 Grade: 1 Energy used : 596
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zirella
Devil Soldier with Spear
Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Las Cieni
|
Wysłany: Czw 11:30, 24 Lis 2005 Temat postu: HELP! |
|
|
Jak mawiał mój prof. od fizyki: "Kobiety idą na studia tylko po to, żeby męża złapac". Nie wiem czy jakaś prawda w tym tkwi, ale faktem jest, że jeśli mogę umyc ręcę od matematyki, obliczeń i tym podobnych zwrotów na pewno to zrobię.
W związku z powyższym szukam tłumacza do tych dziwnych tabel, wykresów, logarytmów, co by mi objaśnił prostym i rzeczowym językiem o co w tym wszystkim chodzi. Rzulf przechwalał się znajomością angielskiego i niemieckiego, więc może tu też posłuży pomocą?
Od razu przyznaję się bez bicia, że nawet nie zadałam sobie fatygi coby to wszystko zrozumiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzulf
Red Devil Monster
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Europy =)
|
Wysłany: Sob 0:59, 26 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
szkoda ze nie spytalas jeszcze na gg bo na forum nie zagladam tak czesto a gg mam prawie zawsze wlaczone ;)
chetnie posluze pomoca :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
R@DEK
Gość
|
Wysłany: Wto 21:03, 13 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Hmm,widze że skopiowiałeś stary poradnik ze strony [link widoczny dla zalogowanych] no spoko nic nie mam przeciwko klawiszom ctr+c i ctrl+v,ale nie wszystkie informacje są aktualne... tak więc gram magiem i zwrócę uwage na skill sw,w opisie skilli jest napisane że obrażenia sw nie rosnąc od lighting mastery,oczywiście że rosną !!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zirella
Devil Soldier with Spear
Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Las Cieni
|
Wysłany: Czw 20:44, 15 Gru 2005 Temat postu: Blondie inside |
|
|
Panowie, pragnę przypomnieć, że w gildii jest kobieta. Ma wypukłości w strategicznych miejscach, a w innych ma zagłębiebia. Przywołuję Diaboła na świadka (wprawdzie co do dupczenia to tylko na pogróżkach się skończyło , ale to i owo widział więc potwierdzić może). I teraz pytanie:
Czy ja się nie wyrażałam jasno, że do mnie prostym i przystępnym językiem trzeba??? Ja jestem blondie inside a outside sobie zaadoptowałam - żeby nikt wątpliwości nie miał poproszę więc wszytstko w tym dziale w wariancie dla blondynki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzulf
Red Devil Monster
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Europy =)
|
Wysłany: Sob 13:43, 17 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
do healerow:
zeby osiagnac maksymalna wartosc leczonych HP
cure 1 trzeba wam wisdom 87
cure 2 wisdom 97
group cure wisdom 145
wyzej wisdom "juz" nie trzeba pakowac xD ale jesli sie zrezygnuje z group cure to mozna sie skupic na innych statsach bo wiecej wisdom juz zadnych czarow nie ulepsza
oczywiscie wszystkie wartosci z zalozeniem ze macie te umiejetnowsci na maksa
do attackerow:
wychodzi na to ze wymagania do intelligence sa jeszcze wieksze:
by na lvl 40 miec to maksymum 350 damage z grade20 ice magic trzeba miec 138 intelligence :|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zirella
Devil Soldier with Spear
Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Las Cieni
|
Wysłany: Sob 15:51, 17 Gru 2005 Temat postu: :-/ |
|
|
Znaczy się skopałam kolejną postać....
Trudno, będziecie się ze mną męczyć Kolejnej nie robię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleroody
Devil Soldier
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 16:41, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
a jak helera maga dopiero zalozyles albo ma juz 16-20lvl to wtedy dobrze szukac party czy poczekac na cure g10 albo na puzniejszycg lvl(z cure 2) czyli 36+ lvl to wtedy lepiej jest byc helerem czy atackeem(bo mag ma duzy lvl a jako taki lvl to glupio byc jako heler) ja prowadze maga helera i ma 21 lvl z cure g5i jakos zadko natrafiam na party
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzulf
Red Devil Monster
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Europy =)
|
Wysłany: Sob 17:07, 04 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
od chwili posiadania cure mag healer z sensownie prowadzonym wisdom moze grac w party co najniej z ludzmi klepiacych dla siebie czerwone moby. poza tym g10 cure wcale nie oznacza ze mag sie na healera nadaje bo moze i tak za malo hp leczyc. lepiej sie reklamowc leczonymi hp szukajac party.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|